IT'S ALIVE!


Woooooooaaaah!


Dags att sluta höstdeppa och blicka framåt! Med ena foten i graven är det dags att försöka få liv i bloggen igen! Ber om ursäkt till mina läsare för glappet som varit.

Men jag kan glädja er med att hösten och även vintern för all del har mycket fina och roliga saker att bjuda på!


 

För ett tag sedan spelade Micheal Monroe i Stockholm, denna gången på Debaser Medis. Jag var där tillsammans med en tjejkompis och det var trevligt. Med ny banduppsättning bjöd han på lika mycket energi som sist. Men jag måste säga att jag inte är det minsta nöjd med att han har tagit in Dregen som ny gitarrist. Jag har lite svårt för honom och tycker att han tar alldeles för mycket plats, allmänt som på scen. Men om man bortser från den lilla "tabben" så var det en bra spelning tycker jag.



Under tiden som den här bloggen legat nere så har man hunnit med att bli ett år äldre. Dagen till ära så slog jag på stort och bakade (!) en egen tårta som uppskattades av gästerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0