Perjantai!


Vissa dagar kan man känna för att bara "vara". Idag har jag en sån dag. 
Men mer åt det hållet att jag vill klä upp mig från topp-till-tå, öppna en flaska rött vin, ligga i soffan med lite skön bakgrundsmusik och bara vara!

Imorgon blir det inget soffliggande däremot. Det är nämligen Club Monkey Business på Debaser Slussen. På scen får vi se The Subways (UK) samt The Dukes (US).
The Subways släppte nyligen sitt tredje och senaste album "Money and Celebrity". Första singeln "It's A Party" lär vara precis sådär typiskt "brittisk" d.v.s enkel och energisk.
Jag har själv inte hunnit lyssna på deras senaste men då jag gillar deras tidigare plattor så tror och hoppas jag att även den här är grymt peppig!




Mukava viikonloppu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0