Ännu en helg överstökad.

Puuh... Så var även Valborgshelgen överstökad. Blev relativt lugnt för både mig och Stina och jag måste erkänna att det var nog första gången Valborgsfirandet gott så pass lugnt till för min del. Kan det vara så att man blivit vuxen och ansvarsfull? (Äsch..Vem försöker jag lura?!) Jag var bakfull.

I fredags var jag som nämnt i tidigare inlägg medbjuden till att följa med till Comedy Central för att kolla på Magnus Betnér samt några andra ståuppare. Det var trevligt och alla komikerna att sina ljuspunkter, dock hade jag hört Betnérs material tidigare.
Efteråt beslöt vi oss för att dra till Harry B James där vi möttes av en milslång kö. Och då jag vägrar köa så drog vi istället till Rocks, där det ofta brukar vara trevligt. Så även denna gången!
Det förde dock med sig en ihållande huvudvärk igår så, en lugn kväll med vänner och musikvideos var mer lockande än något annat!

Jag upptäckte igår kväll att H.Olliver Twisted inte är så dum trots allt. Jag hade ju väldigt svårt för honom då han efterträdde Dave Lepard som sångare i Crashdiet men efter att ha lyssnat in mig lite mer på hans andra band Reckless Love så kan jag konstatera att jag haft fel om honom, eller snarare hans röst som jag hade svårt för.
Nu är det ju så att de två banden skiljer sig något åt och jag tycker fortfarande att han inte platsade i Crashdiet...
Men i Reckless Love däremot.


 

/T

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0