Spotify... wtf??!

Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är på Spotify. Både jag och Stina är två av alla dem som faktiskt nöjt sig med gratis versionen av Spotify men till min fasa upptäckte jag att jag inte längre kan lyssna på mina favoritlåtar längre.. för att jag redan lyssnat på dem TRE ggr! Vad i helvete!?

NU tänker många säkert att "men 99kr i månaden är ju inte mycket.. det är det ju värt". Och visst är det det men då man sitter med ett par konton så blir det en herrans massa pengar i månaden!
Usch, jag är så sur.

Men jag ska allt komma på ett sätt att få dom på andra tankar.. eller iaf att de ger oss ETT gratis premium konto.
Nu blir de till att skriva ett argt LÅNGT brev. Mohaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0