Glöm inte!

Har äntligen tagit mig i kragen och köpt Gröna Lunds säsongskort nu och tycker ni som har lite dåligt med pengar och på ett billigt sätt vill få en sommar med schyssta konserter ska göra detsamma!

Liten påminnelse om några band som ska spela:

15/6 Gogol Bordello

21/6 Flogging Molly

5/7 Fatboy

4/7 Alice Cooper

29/8 Bullet

8/9 Hoola Bandoola Band
(ett måste för oss som gått igenom en progg period i våra liv)

10/10 The British Pink Floyd Show

Går ni in på hemsidan finns det säkert massa andra band som ni gärna vill se för dom kör ju hela sommaren!
Nu tänkte jag bjuda på en låt som jag blev påmind om i helgen då jag inte lyssnat på dem på länge!



 

/S

 


Kommentarer
Postat av: Viktor

AIIiiiiight, Alice Cooper!



2011-05-26 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0