Söndagstipset

Denna veckas Söndagstips blir väldigt enkelt. Efter en hektisk vecka med spelningar, besök och intervjuer så känner jag att söndagen får vara den vilodag som den faktiskt är.

Att laga till lite god mat och krypa ihop i soffan framför en bra film är precis vad jag ska göra. En påse godis kommer att inhandlas också..
Så det egentliga tipset är att ta de lugnt! Använd dagen till att varva ned för imorgon börjar en ny fullspäckad vecka!

Men jag vill ändå tipsa om ett ställe idag. Grannens Pizzeria i Farsta, inte så jätte bra pizzor men de är helt enorma! Jag och D köpte varsin i fredags och den har räckt till fem hela måltider. Haha helt sjukt stora... Så är du i Farsta och är sugen på pizza så vet du vart du ska gå!

Vill också passa på att påminna om torsdagen spelning på Debaser Slussen, Michael Monroe! Alltid missat honom tidigare så det kan bli intressant att gå och se han nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0