Man är inte 20 längre

Det blev en relativt tidig kväll igår. Jobb 17-21:30 sedan ner mot söder för att möta upp min vän D som är på besök och sedan hans vän. Vi tre gick och tog två öl för att sedan gå vidare ut men jag kände mig helt död efter dels jobb och de tidigare kvällarna och beslöt mig därför för att åka hem och släppa in Ziggy som varit ute hela dagen och för att vila upp mig inför idag.

Vaknade utvilad idag och ångrar mig inte en sekund att jag inte följde med de andra ut igår. Har idag gått runt lite på söder och fyndat, det är ju som att pengarna brinner i plånboken och måste spenderas. Dumt.
Ikväll blir det middag på favorithaket Peppar.

Ni glömmer väl inte att ni även kan följa oss på Twitter!? @loveitloudsthlm

/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0