Fullspäckad vecka

Då är man tillbaka till verkligheten.
Veckan börjar dock med en ledig dag för min del och det var evigheter sedan jag hade en helt ledig dag. Och jag kan nog inte med ord beskriva vilken känsla det är!
Om bara den ihärdande huvudvärken kunde lämna mig så skulle det verkligen var pricken över i:t!
Planen för dagen är att gör så lite som det bara går och mobilen är på ljudlöst så inget kan störa mig under denna dag!
Resten av veckan är fullspäckad med jobb samt en liten tripp till Göteborg.

Ska bli gött att återvända till Gbg och se vad staden har att erbjuda denna gång! Har inte varit där sedan jag lämnade staden för ganska exakt två år sedan så jag måste säga att jag är minst sagt peppad!

Förhoppningsvis så finns det lite tid över för lite foto denna vecka också..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0