Kort sammanfattning


Vi hade otroligt tur med vädret igår! Precis då jag skulle stiga på spårvagnen ut till Djurgården så började regnet att ösa ner! Men då jag steg av spårvagnen, så slutade det och det klarnade upp så under gårdagens spelning (Gogol Bordello) så sken solen men det var dock ganska kallt.

Jag tycker att spelningen var väldigt bra, men man märker att de har "lugnat ner sig". Kankse kan detta också bero på scenen, att det faktiskt är på ett nöjesfält och där större delen av publiken är nyktra.
Sen så var publiken väldigt stel till en början innan det sedan drog igång.
Det var första gången jag såg dem, jag har ALLTID missat dem pga jobb tidigare. Jag skulle gärna vilja se dem igen och då i ett något mer festligare sammanhang.

Sedan på väg in till centrum igen så tävlade vi i gång. En träningsform som både är jäkligt jobbig samt otroligt ful. Sparris var överlägsen och jag hade inte en chans!
Vi tog en snabb vända förbi stammishaket Snotty. Kvällen i sin helhet var mycket lyckad.

Bjuder på en bild samt ett litet klipp. Inte världens bästa kvalité men... Ni fattar väl ändå.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0