In For The Kill

Inte heller blev det någon Bryan Adams igår heller. Kanske lika tur det. Jag tycker inte ens om honom meeen som jag skrev tidigare, det hade ju vart kul iaf.
Men nu får jag sluta upp med att vara bitter! Det är fredag idag och helgen har en massa festligheter att bjuda på!

Ikväll, Fredag:

Skraeckoedlan
- Lite psykadelisk rock på KGB
50 Charlie Watts- Rock/ sydstadsrock på JT:s Bakficka
Belgrado (ES), The Judas Bunch, Skavlan- Punk/skatepunk/pop. Grundbulten, Bromma 
Klubb Dislocated- På Broder Tuck bjuder på en skön blandning metal
Ryan Adams (US)+ Jesse Malin & The ST. Marks Social (US)- På Cirkus!


Imorgon, Lördag

Weeping Willows
- Spelar på Orionteatern

Lördagen var lite snål enligt mitt tycke..

Söndag

Burleskloppis 2.0- På Brunnsgatan 6 är det dags för succen Burleskloppis! För er som inte var där sist tycker jag att det är ett måste att besöka denna härliga loppis på söndag! Schemat för dagen ser ut så här:

12.00 Loppisen öppnar
13.00 Fräulein Frauke uppträder
14.00 Dragning i lotteriet + Lady Francescca uppträder
15.00 Cripta Crispy uppträder
16.00 Evy Maroon uppträder
17.00 Dragning i lotteriet + Micha Rose uppträder
18.00 Loppisen stänger
See More



Hoppas ni alla får en grym helg och att vädret håller i sig. Gör det det, så blir det nog till att premiärbada för min del!



In For The Kill



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0