Fötter på Peace & Love

Ojoj vad det har slarvats med skrivandet. Men tidigare var vi två stycken som skrev i bloggen så då fanns det mer tid till att både skriva och hålla koll på vad som händer i stan. Men, det är ingen ursäkt. Det ska bli bättring.. jag lovar.

Nu har ju Peace & Love dragit igång och visst önskar man att man var på plats!
En rolig grej som hände tidigare i veckan var att jag blev tillfrågad om att arbeta som hudterapeut på backstage området, att ta hand om artisternas fötter.

För er som inte vet det så har jag tidigare arbetat som hudterapeut under ett par år men har numera lagt det bakom mig men kände att jag kunde göra ett undantag! Men det var med kort varsel och jag skulle infinna mig på plats redan i tisdags, vilket var omöjligt. Trist, riktigt trist! 
Jag skulle ha fått möjligheten att hålla i bl.a Dylans fötter! Fan! Vilken merit det skulle ha varit...!

Maiden spelar på Ullevi ikväll, önskar alla en trevlig kväll som ska dit.

Om man däremot väljer eller ofrivilligt stannar kvar i Stockholm så kan man ta sig till Kungsträdgården ikväll där Baskery, Fatboy och Vera Vinter spelar.

Känner man inte för det så är det klubb Dislocated på Broder Tuck.

Kafé 44 bjuds det ikväll på metal/punk/hardcorepunk/trash.. Banden som spelar är Defiance (US), Dobermann Cult och BEAST.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0