Old Kerry McKee till Sthlm


För en tid sedan var jag nere och besökte Göteborg och passade då även på att göra ett besök på den mycket väl omtyckta klubben Truckstop Alaska, även enkelt kallad Trucken.
Jag skrev då också om en ung kille från Göteborg som går under namnet Old Kerry McKee som spelade där och gjorde det mer än bra. Jag tyckte att det var en fantastik spelning och han har en otrolig talang. 
Med ett sound som har tydliga influenser av amerikansk folk/blues. 

Nu kan jag komma med ett glädjande besked till er som ännu inte fått tillfället att se honom, han kommer att komma till Stockholm den 29 oktober och kommer då att göra en spelning på gitarrbutiken Twang som ligger här på södermalm.
Gör er själva en tjänst. Gå och lyssna.

Och besök gärna hans Myspace: http://www.myspace.com/oldkerrymckee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0