Alice Cooper, Grönan 4/7


Då var det dags igen för ännu en spelning på Grönan och imorgon är det Alice Coopers tur att entra scenen. Jag har sett honom ett antal ggr tidigare men det är alltid lika roligt att se att det fortfarande finns krut kvar i gubben.
I mina tidiga tonår så var jag lite "lätt" betuttad i honom. Något jag vågar och kan erkänna idag. Att han var några år äldre än mig gjorde inte mig så mycket... Jag var övertygad om att vi skulle få ett fantastiskt liv tillsammans trots det. Om han bara fick chansen att träffa mig.
Ja.. Vad kan man säga, alla har vi haft våra tonårsförälskelser.

En favorit med honom är Spark In The Dark. Finns med på albumet Trash som dessutom har ett otroligt snyggt omslag (älskar verkligen jackan som han har på sig) men chansen att de skulle spela den är rätt så liten. Minimal skulle jag vilja påstå.
Men det kommer bli ett trevligt avslut på en lång arbetsdag vilket som!


Rött är så jäkla hett.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0