Ge mig styrka

Med kaffekoppen på ena sidan av datorn och vattenflaskan på den andra försöker jag med all min kraft att återhämta mig efter helgen som varit. Om man ska sammanfatta helgen så har den varit bra.
Mycket bra men man mår som man förtjänar idag.

Sitter och knåpar lite på morgondagens inlägg och listor. Som ni kan läsa i ett tidigare inlägg så har vi lovat att lägga upp en lista med de bästa samt de sämsta kärlekslåtarna (vad vi själva anser såklart).
Mmm... spännande.

Dagens val av musik för mig har varit 16 Horsepower. Perfekt peppande och passar utmärkt då man försöker komma ur denna eländiga bakfylla som jag dragit på mig.

Bjuder på en playlist:




Shametown





/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0