Vilken nostalgi!

 


Jag gjorde en blixtvisit upp till Umeå i fredags för att hjälpa min mamma med hennes flytt ned till Örebro. Hon hade samlat ihop alla mina gamla saker i ett hörn och mitt bland alla kartonger och påsar så fann jag en kasse med några av mina gamla blandskivor! De flesta var ifrån åren 2002-2004.

En kasse fylld med nostalgi.

De innehöll låtar från artister som Malice Mizer, Dir En Grey, Rosetta Stone, Sisters Of Mercy, And One, Feindflug, Hocico, Wumpscut, Crüxshadows, zeromancer och en massa peppig electro pop! Vilka minnen som dök upp! 

Tyvärr så var många av skivorna skadade och repiga så min dator fick ju näst intill krupp då jag skulle lyssna igenom dem..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0