Rob Coffinshaker


Jag hade en super trevlig kväll igår. Mötte upp med Frida efter jobbet, så åkte vi hem till mig och drack folkisar och snackade. Snackade så mycket att vi höll på att missa Rob Coffinshaker! Men, så kan det gå och vi hann ju trots allt. Tack vare Stina som ringde och frågade vart vi höll hus, haha.

Jag tyckte han spelade jätte bra, tyckte mig höra en och annan Coffinshakers låt och sen så körde han lite Cash låtar vilket han gör otroligt bra. Det var sjukt mycket folk och då vi kom så var det så packat att det tog liksom stopp precis vid scenen. Vilket jag tycker var rätt nice då jag i vanliga fall inte alltid lyckas få bra sikt pga av min längd.

Idag är det äntligen fredag! Och jag överväger faktiskt (!) att ta det lugnt ikväll för att spara mig till imorgon! Men känner jag mig rätt så kommer det sluta med att jag slirar runt på stan ikväll...


Rob Coffinshaker 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0