Vernissage



Imorgon (14/4) kommer ni som gillar konst kunna njuta av vernissage på Lava i kulturhuset i centrala Stockholm där 14 unga och talangfulla konstnärer kommer ställa ut sina verk. Min kära klasskamrat är en av dem så jag kommer definitivt vara på plats! Utställningen kommer äga rum mellan 14 april och 22 maj och hittar du något som verkligen faller dig i smaken så finns det möjlighet att bjuda på verken!



Jag älskar verkligen konst i alla former men extra starkt känner jag för foto. När jag läste foto under gymnasiet kunde min lärare inte sluta att berömma vår svenske fotograf Anders Petersen och jag tror det har etsat sig fast i min skalle för han blev även en av mina favorit fotografer. Tänkte låta er njuta lite av hans bilder i detta inlägg!


/S




Kommentarer
Postat av: Micke

Foto är BÄST! :-)

sv:

Ja, att köra hoj är att leva! :-)

2011-04-13 @ 22:19:41
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Lemonderoche

Superfina bilder!! Love it!

2011-04-20 @ 10:34:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0