Skratta på Big Ben!




Jag har alltid velat gå på stand up komedi men oftast kostar det en massa (seinfeld var förbannat dyrt) eller så har man helt enkelt ingen koll på vart de kommer ha sina apperences men nu har jag äntligen hittat mitt nya hem!
I morgon kommer Big Ben bjuda på riktigt comedy med komiker som:

Leo Riggebo 5
Martin Krantz + Adepter 7+5
Anders Flodqvist 5
Johan Ranner 5
Farzad Nouri 6
PAUS
Fredrik T Olsson 7
Noah Johansson
Christopher Linnell  7
Robin Gustafsson 6

OCH bäst av allt är att det är gratis inträde så se till att vara i tid då de öppnar kl 19!
Jag har själv ingen aning om vilka dessa männsikor är men det kommer säkert bli en kväll full av skratt.
Annars får vi önska en trevlig kväll!





/S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0