Michael Monroe, Debaser Slussen

PERKELE! Vilken energi den mannen har! Och vilken kropp dessutom...

Spelningen igår var riktigt bra, som sagt tidigare så har jag aldrig haft möjlighet att se varken Monroe's eller Hanoi Rocks spelningar tidigare, vilket är jätte synd. Men oj så glad jag är att jag gick och kollade igår.

Debaser Slussen är ingen favoritlokal men det kändes som att den var lagomt stor igår då det inte var så jätte mycket folk.
Kassa som vi är så kom vi såklart för sent och han hade hunnit börja spela men som tur var så hade de inte hållt igång så länge så vi missade inget men det var lite kämpigt att få en bra plats att stå på däremot...

Det bjöds på en hel del springande fram och tillbaka över scenen, klättrande och hängandes i taket samt övriga akrobatiska övningar och min stora fråga är, hur fan orkar karln?! Det måste vara tranbärssaften..
Även några gamla Hanoi låtar drämdes av, kul!
Spelningen i sin helhet var riktigt bra! Jag är nöjd.

För övrigt så kunde jag inte slita blicken från hans så sjukt snygga armar...



En ny och grym kamera står väldigt högt upp på min önskelista...

Och ni glömmer väl inte att det är fredag idag? FREDAGSLISTAN!! Men ni får vänta en liten stund till på den..


/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0