Härliga söndag

Den här söndagen skiljer sig från andra söndagar.
Detta beror på att jag har inte en gnutta "söndagsångest" och detta beror på att jag tror och hoppas på att nästa vecka kommer bli grym plus att den senaste veckan hamnar på min Topp 5 lista över de längsta veckorna i mitt liv.
Och trots att den bjudit på bra spelningar och trevliga events så har den varit otroligt lång och jobbig.
MEN! Imorgon är det måndag! Ny vecka och nya tag!
Jag har en känsla av att nästkommande vecka kommer bli grym, det känns inte ens jobbigt att behöva bo på två olika ställen (kattvakt).
Tänkte passa på att tipsa lite inför veckan:

Idag, söndag 3/4
Yonn Ash, Pet Sound Bar

Tisdag 5/4
Mother Misery, Harry B James
Degeneration, Kafé 44

Onsdag 5/4

NUTMEG+ Hong Faux, Lilla Hotellbaren
Bobby Pinrocker, Doc Lounge
Film som visas på Doc Lounge: Married To The Camera
Cowboy Prostitutes, Harry B James
Coby Core, Mosebacke Etablissement
Till alla er som ska gå och se Mogwai ikväll så hoppas jag att ni får en trevlig kväll. Själv saknar jag biljett och åkte på att ta ett arbetspass.

/T

Kommentarer
Postat av: Coby Core

Härlig blogg! Söndagsångesten kan gärna få försvinna för alltid tycker jag.

Vill också tacka och bocka för nämnandet :)



Ha en grym vecka!

2011-04-04 @ 00:42:04
URL: http://www.cobycore.com
Postat av: iloveitloudsthlm

SV:

Tack detsamma!

2011-04-04 @ 17:47:48
URL: http://iloveitloudsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0